Sven van Dijk

Sven van Dijk

woensdag 10 juni 2015

Heeey allemaal.

Ik ga het even over mijn hobby hebben.

tennis

Ik zit al sinds mijn vijfde op tennis en ik vind het nog steeds heel erg leuk. Ik zit op de Tennisclub Helios en Tc Bilthoven. Ik vond dit een heel erg leuk jaar, omdat ik een heel erg leuk team heb met trainen en competitie. Sinds 2 weken geleden is de competitie afgelopen. Wij hebben senioren gespeeld en we zijn 4e van de 8 geworden. Ik heb daarna nog een toernooitje gespeeld en daar heb ik de halve finale gehaald. Toen heb ik de halve finale helaas verloren.

Ik ben deze week ook wezen kijken bij de subtop van Nederland. Dat zijn de beste tennisers van heel Nederland. Ik heb onder andere Arantxa Rus zien spelen die heeft ook meegedaan met wimbledon. (1 van de 4 grote Grand Slams). Arantxa Rus zij is de nummer 243 van de wereld. Het was een leuke dag. volgend jaar ga ik mischien ook naar Rolland Garros een van de 4 Grand Slams waar ook Nadal en Federer spelen.

Rolland Garros

Arantxa Rus









                                                               








       

1 opmerking: